Verzend & Retour beleid
BESTELLEN EN BETALEN
Hoe plaats ik een bestelling via de webshop?
Een online bestelling plaatsen bij Agadirs is heel eenvoudig. Kies een product uit ons webshop assortiment, klik op ‘In winkelwagen’. Je kunt nu jouw winkelwagentje bekijken en bestellen door op ‘Afrekenen’ te klikken. Controleer je bestelling en kies voor ‘Plaats bestelling’. Nu volgt het check-out proces om veilig te betalen.
Zijn de bedragen op de website inclusief belasting?
Ja, de bedragen zijn inclusief 9% of 21% btw, tenzij expliciet anders vermeld. In het besteloverzicht vind je het btw-bedrag voor jouw bestelling.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wanneer de bestelling is verstuurd of in handen is van PostNL, kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren. Je kunt er voor kiezen de producten retour te sturen na ontvangst.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat moet ik doen? Vervelend dat je geen bestelbevestiging hebt ontvangen. Wij kijken graag met je mee wat er fout is gegaan. Neem contact op met onze klantenservice.
Mijn pakket is niet aangekomen, wat moet ik doen?
Als jij jouw pakket niet hebt ontvangen, controleer dan eerst de Track & Trace code van PostNL. Het kan zijn dat PostNL het pakketje bij een PostNL punt heeft afgeleverd, misschien omdat de bezorging niet is gelukt of er niemand aanwezig was om het pakketje in ontvangst te nemen. Staat er in de Track & Trace code dat het pakket is geleverd, maar heb jij niks ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Ik heb geen verzendbevestiging en factuur ontvangen?
Neem contact met ons op. Wij gaan uitzoeken wat er fout is gegaan en sturen je opnieuw de verzendbevestiging en factuur. Je kunt jouw factuur ook terugvinden in jouw account op de Agadirs webshop.
RETOUNEREN & RUILEN
Hoe retourneer ik producten bij Agadirs?
Je kunt jouw producten binnen 14 dagen retour sturen. Om je retourzending correct en snel te verwerken, verzoeken wij je de volgende stappen te volgen.
Stap 1: Meld je retour of omruiling zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst, aan via onze contactpagina. Vermeld in de notities je bestelnummer en geef aan welke producten je wilt retourneren of ruilen.
Stap 2: Je ontvangt uiterlijk binnen 2 werkdagen een retourformulier van ons. Vanaf dat moment heb je 14 dagen de tijd het artikel ongeopend, ongebruikt en in originele, onbeschadigde staat terug te sturen. Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking en stuur het retour naar:
RETOUREN Agadirs
Venderinklanden 37
7542ML Enschede
The Netherlands
Stap 3: Voeg het retourformulier toe in de doos en lever het pakketje af bij een PostNL locatie.
Hoe snel wordt mijn retourzending terugbetaald?
Wanneer de retourzending is goedgekeurd en gecontroleerd, dan storten wij het aankoopbedrag (met inhouding van eventuele gemaakte verzend- en/of retourkosten) binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retourzending, terug. Is de retour nog niet terugbetaald? Neem dan contact met ons op. Wij zoeken uit wat er fout is gegaan en zullen een passende oplossing zoeken.
Zitten er kosten verbonden aan het retourneren?
De verzendkosten zijn voor jouw rekening. Daarom adviseren wij het pakket te verzekeren: het risico op beschadiging of zoekraken bij transport zijn anders voor jouw rekening.
Krijg ik automatisch een ander product als ik mijn product retour stuur?
Nee, wij storten het aankoopbedrag terug bij een goedgekeurde en gecontroleerde retourzending. Je kunt dan zelf een nieuw product bestellen in de Agadirs webshop. Er wordt niet automatisch een nieuw product toegestuurd.
Kan ik producten ruilen?
Je kunt bij ons niet meteen je ontvangen producten omruilen. Je dient hiervoor eerst de producten retour te sturen, wij storten het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op jouw rekening. Vervolgens kun je een alternatief product bestellen volgens de normale bestelprocedure.